Audringas diskusijas sukėlę gandai apie "Pimp My Ride"
startą Baltijos šalyse pagaliau pasitvirtino. Vos tik pasklidus
informacijai apie Lietuvoje planuojamą kurti „Pimp My Ride Baltic", MTV
biure netyla telefono skambučiai, - šimtai žmonių nori sužinoti, kada,
kaip ir kur MTV atsirinks tuos laiminguosius, kurių automobiliai bus
„papimpinti". MTV Lietuva, MTV Latvia ir MTV Eesti yra tarp tų kelių
išrinktųjų kanalų pasaulyje, kuriems suteikta licencija transliuoti
legendomis apipintą automobilių gražinimo šou. Pirmosios „Pimp My
Ride Baltic" serijos MTV eteryje pasirodys jau rugsėjo mėn. O iki to
laiko kiekvienas norintis važinėti ekskliuzyviniu automobiliu gali
dalyvauti antrankoje (www.mtv.lt/pimpmyride) ir turi visus šansus būti atrinktas bei tapti pirmuoju lietuviu,
latviu ir estu, kurių seno automobilio transformaciją į gatvių pažibą
pamatys milijonai MTV kanalo žiūrovų. Andrius Serva, MTV Networks
Baltic programų ir produkcijos viceprezidentas: „Žinome, kad
automobiliai lietuviams yra antroje vietoje po krepšinio. Žinome, kad
laida susilauks milžiniško susidomėjimo Lietuvoje, Latvijoje ir
Estijoje. Ilgai laukėme, derinome smulkiausias detales ir galų gale
gavome „žalią šviesą". Reikalavimai tokios laidos kaip „Pimp My Ride"
lokalizacijai yra milžiniški. Esame įsipareigoję žiūrovams ir „Pimp My
Ride" frančizės savininkui „Viacom" holdingui. Mums, kaip jaunam
kanalui, tai yra puiki galimybė atskleisti visą savo kūrybiniį
potencialą. Mes nuo pat pradžių buvome pasiryžę pirmauti ir pateikti
Lietuvos auditorijai viską, kas geriausia ir labiausiai vertinama
pasaulyje, todėl ir šis kartas nebus kitoks". Šiandien
projektas startavo su akcija, kurios metu Lietuvos televizijos ir
scenos žvaigždės „papimpino" „Pimp My Ride" promo veidą - MTV Zapą.
Vėliau šis automobilis dalyvaus didžiausių auto/ moto renginių
atidarymuose, baikerių paraduose, parodose bei visur, kur tik yra bent
vienas automobilių grožiui neabejingas žmogus. „Tik MTV gali
paimti Madonna autobusiuką ir jį „papimpinti" savo nuožiūra. Niekas
kitas nesukelia nieko nesuvokiančiam vaikinui ar merginai tokios
euforijos, kaip ant jų slenksčio pasirodęs reperis Xzibit. Jokia kita
laida į 200-1000 JAV dolerių kainuojantį automobilį neįdeda tiek darbo,
fantazijos ir pinigų. Didžiuojames „Pimp My Ride Baltic" projekto
startu ir pažadame nenusileisti nei JAV, nei D. Britanijoje sukurtiems
epizodams kokybe, dinamika ir „papimpinimo" kietumu. MTV Networks
Baltic automobilių „pimpinimui" skirs lygiai tiek pat lėšų, kiek jų
skiria JAV ir D. Britanijos MTV kanalai, - po šimtą penkiasdešimties
tūkstančių Lt. kiekvienam", - sakė MTV Networks Baltic programų ir
produkcijos viceprezidentas, Andrius Serva. „Pimp My Ride"
epopėja prasidėjo 2004 m. kovo 4 d. JAV. Pirmoje serijoje buvo
papimpinta 1988 m. Daihatsu Hi-Jet. Jau sukurta daugiau nei 70 serijų,
o „Pimp My Ride" populiarumas nė trupučio nemažėja. Visame pasaulyje
tik JAV, D. Britanija, o nuo šių metų ir Brazilija bei Lietuva turi
teisę kurti „Pimp My Ride". MTV Networks Baltic gyvuoja vos antrus
metus, tačiau gavo išskirtines teises ir jau šią vasarą ims filmuoti
pirmąsias „Pimp My Ride Baltic" serijas. Joks Lietuvos kanalas iki šiol
neturėjo teisių lokalizuoti tokio populiarumo mastą pasiekusio
projekto. MTV Networks Baltic dar kartą patvirtino, jog neveltui
priklauso novatoriškiausio ir populiariausio jaunimo televizijos kanalo
MTV šeimai. Frazė „Pimp My Ride" per kelis laidos gyvavimo
metus tapo privalomu bendrinės kalbos atributu visame pasaulyje. Iš
„Pimp My Ride" atsirado daugybė naujų frazių, o tai parodo, jog laidos
mitas seniai nebepriklauso vien tik TV ekranui.
Originalas: mtv.lt
|