Четверг, 09.05.2024
Меню сайта
Категории каталога
Другие статьи [12]
Электроника [2]
Media [3]
Audio/Video и т.д.
CS [2]
Counter-Strike by jpt

Последние добавления
Мини-чат
Главная » Статьи » Другие статьи

ALKOHOLIO KONTROLĖS ĮSTATYMAS NE TOKS JAU IR BAISUS

Pastaruoju metu vis dažniau jaučiamas masinis tautos susierzinimas dėl neva netinkamo, ir jų manymų žlugdančio sportą įstatymo. Žmonės, paveikti bandos poveikio, bando rengti peticijas:
Mes prieš Lietuvos sporto žlugdymą! ,

tačiau iš tikrųjų reikia kritikuoti ne įstatymą o tuos kurie šio įstatymo negali tinkamai interpretuot ir įsigilinti, pamatyt tai ką reikėtų. Ne seimas kaltas, o TV3, kurio vyr. prodiuseris Jurgis Jefremovas, nežinia kodėl taip klaidina tautą.
Kodėl?
Cituoju įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto pakeitimą:

1 straipsnis. 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto pakeitimas
1. Pakeisti 29 straipsnio 2 dalies 3 punktą ir jį išdėstyti taip:
“3) Lietuvos Respublikos jurisdikcijai priklausančių transliuotojų ir retransliuotojų transliuojamose programose nuo 6 valandos iki 23 valandos (išskyrus natūralios fermentacijos alkoholinių gėrimų, kurių tūrinė etilo alkoholio koncentracija neviršija 15 procentų, reklamą);”.
2 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas
Šis įstatymas įsigalioja nuo 2008 m. sausio 1 d
Įstatimo originalas

Todėl nereikia pultį paniką.
Tie kas nemąsto savarankiškai, lai rengia tokio tipo peticijas: Mes prieš Lietuvos sporto žlugdymą! ,
O tie kas linkę vadovautis savo protu, ir rengti kitokią peticią : Mes Mes nesame jūsų valdoma minia ,

Nereikia pasikliauti tais žmonėmis, kurie ne tik patys klysta, tačiau tuo pat klaidina ir kitus. Kurie remiasi tik tuo įstatymu kuris galioja (ir nepaiso pataisų kurie įsigalios nuo 2008m. Sausio 1d, ir leis transliuoti mūsų mylimą krepšinį- Lietyuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio pakeitimo įstatymas):

Įstatymo, kuris galioja ir kuris klaidina visuomenę, ištrauka:
(Jo originalas )

29 straipsnis. Alkoholio reklamos ribojimas
1. Lietuvos Respublikoje draudžiama visų formų alkoholio reklama:
1) skirta vaikams ir paaugliams iki 18 metų;
2) kurioje dalyvauja asmenys iki 18 metų;
3) kurioje dalyvauja sportininkai, gydytojai, politikai, meno ir mokslo įžymybės, kiti garsūs visuomenės veikėjai, naudojamas jų asmuo, vardas, atvaizdas ir pan.;
4) siejanti alkoholio vartojimą su fizinės būklės pagerėjimu;
5) siejanti alkoholio vartojimą su vairavimu;
6) siejanti alkoholio vartojimą su psichinės veiklos pagerėjimu, asmeninių problemų sprendimu;
7) siejanti alkoholio vartojimą su stimuliuojančiomis, raminančiomis ir kitomis gydomosiomis savybėmis;
8) siejanti alkoholio vartojimą su socialine sėkme, padidintu seksualiniu aktyvumu;
9) palankiai vaizduojanti nesaikingą alkoholinių gėrimų vartojimą ar neigiamai atsiliepianti apie abstinenciją ir saikingumą;
10) pateikianti didesnę tūrinę etilo alkoholio koncentraciją kaip alkoholinių gėrimų privalumą;
11) pateikianti neteisingą ir (ar) klaidinančią informaciją apie alkoholinius gėrimus.

2. Alkoholio reklama draudžiama:
1) laikraščių ir jų savarankiškų priedų, žurnalų bei knygų išorinėse viršelių pusėse;
2) vaikams ir paaugliams skirtuose laikraščiuose, žurnaluose, knygose, televizijos ir radijo programose;

2 dalies 3 punkto redakcija iki 2008 m. sausio 1 d.:
3) Lietuvos Respublikoje įregistruotų radijo ir televizijos stočių, kabelinio radijo ir kabelinės televizijos stočių transliuojamose ir retransliuojamose programose (išskyrus tiesiogiai ir ištisai iš užsienio retransliuojamas laidas) nuo 15 valandos iki 22 valandos 30 minučių, o šeštadieniais, sekmadieniais ir moksleivių atostogų dienomis – nuo 8 valandos iki 22 valandos 30 minučių (išskyrus alkoholinių gėrimų, kurių tūrinė etilo alkoholio koncentracija neviršija 22 procentų, reklamą);

2 dalies 3 punkto redakcija nuo 2008 m. sausio 1 d.:
3) Lietuvos Respublikos jurisdikcijai priklausančių transliuotojų ir retransliuotojų transliuojamose programose nuo 6 valandos iki 23 valandos;
4) koncertų, cirko, diskotekų, jaunimo sporto ir laisvalaikio renginių, kitų masinių renginių, teatro spektaklių, kino ir videofilmų demonstravimo vietose, išskyrus šių renginių vietose esančias prekybos vietas. Masiniuose renginiuose (išskyrus vaikams ir paaugliams iki 18 metų skirtus renginius) taip pat gali būti pateikiamas renginį remiančios ir alkoholinius gėrimus, kuriais leidžiama prekiauti masiniuose renginiuose, gaminančios arba jais prekiaujančios įmonės pavadinimas ir (ar) prekės ženklas, pagal turinį ir formą neprieštaraujantys teisės aktų reikalavimams;
5) švietimo, mokslo ir ugdymo įstaigose;
6) visose sveikatos priežiūros įstaigose;
7) visuomeninio transporto priemonių viduje ir išorėje;
8) degalinėse ir jų teritorijose, išskyrus jose esančias alkoholinių gėrimų prekybos vietas;
9) ant atvirlaiškių, vokų ir pašto ženklų.
3. Loterijose, žaidimuose, konkursuose draudžiama teikti alkoholinius gėrimus kaip prizus arba kartu su jais.

4 ir 5 dalių redakcija iki 2007 m. rugpjūčio 1 d.:
4. Lietuvos Respublikoje draudžiama išorinė alkoholio reklama, išskyrus alaus bei natūralios fermentacijos vyno ir sidro išorinę reklamą.
5. Alaus bei natūralios fermentacijos vyno ir sidro išorinėje reklamoje (išskyrus tuos atvejus, kai išorinėje reklamoje pateikiami tik alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių pavadinimai ir (ar) jų prekių ženklai) turi būti įspėjamasis tekstas apie žalingą alkoholio poveikį sveikatai. Šio teksto formą, turinį ir jo vietą reklamoje nustato Sveikatos apsaugos ministerija.

4 ir 5 dalių redakcija nuo 2007 m. rugpjūčio 1 d.:
4. Lietuvos Respublikoje draudžiama išorinė alkoholio reklama, išskyrus alaus, alaus mišinių su nealkoholiniais gėrimais bei natūralios fermentacijos vyno ir sidro išorinę reklamą.
5. Alaus, alaus mišinių su nealkoholiniais gėrimais bei natūralios fermentacijos vyno ir sidro išorinėje reklamoje (išskyrus tuos atvejus, kai išorinėje reklamoje pateikiami tik alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių pavadinimai ir (ar) jų prekių ženklai) turi būti įspėjamasis tekstas apie žalingą alkoholio poveikį sveikatai. Šio teksto formą, turinį ir jo vietą reklamoje nustato Sveikatos apsaugos ministerija.
6. Reklama nelaikoma informacija apie alkoholinius gėrimus informaciniuose pranešimuose, kurie skirti tik alkoholio verslo specialistams, taip pat alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių registruoti pavadinimai (jei alkoholinių gėrimų gamintojo pavadinimas yra sudedamoji šių įmonių registruoto pavadinimo dalis) bei prekių ženklai, kai šie pavadinimai ir prekių ženklai pateikiami iškabose ant šių įmonių buveinės ar padalinio pastato bei įmonių valdomo transporto.
7. Kaip laikomasi šio straipsnio reikalavimų, kontroliuoja Tarnyba (išskyrus pažeidimus visuomenės informavimo priemonėse), savivaldybių institucijos (išorinės reklamos draudimo pažeidimus) bei Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba (pažeidimus visuomenės informavimo priemonėse).

Категория: Другие статьи | Добавил: DeeMan (30.12.2007)
Просмотров: 1285 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 2
1 magog  
0
nu stoz ja srazu kak uvidil po tv3 niponial.. a potom udiwilsia cio tut tv3 waznikajet smile
sfilonili oni tut dry

2 DeeMan  
0
da, kstate uze oficalno, dogovorilis s Viasat Sport3 o transcliacii, takcto smotret budem po Viasat Sport3, pervbij matc

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Mokslas
Kitka
Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Сайт за день посетили:




Copyright DeeMan's InfoWays © 2024